duminică, 31 august 2014

Lov.

Asemeni brizei marii ce m-a facut sa-ti simt pentru prima data parfumul,asemeni noptii aceleia de iulie care ne-a adus pentru prima data impreuna as vrea sa ne lasam povestea purtata de timp catre locuri cel putin la fel de frumoase ca cele de pana acum.
Pentru ca lucrurile frumoase se intampla mereu cand nu te astepti,pentru ca timpul este cel ce ne arata intotdeauna ceea ce merita,voi continua sa cred in tine,in mine si in noi cu fiecare zi asupra careia ne vom pune amprenta.
Ai aparut intr-un moment in care nu am stiut ca te caut,nu am stiut sa-ti vorbesc;mi-am ascuns neincrederea sub urmele buzelor noastre sarate,in locul unde soarele se confunda adesea cu marea..Mi-am simtit mana in mana ta,si de atunci m-am simtit in siguranta..Ti-am simtit buzele atingandu-mi usor fruntea,mainile trecandu-ti usor prin parul meu si de-atunci mi-am dorit sa ramai.Mi-am asumat prima privire pe care niciodata nu mi-am imaginat-o asa,si am simtit ca nu va fi si ultima.
Am dat frau liber unor discutii ce ne-au dus departe de inceput,dar nimic nu parea sa se opuna lor,cand trupul meu vibra sincron cu al tau,intr-o "aproape"dimineata,la rasarit.Cu fiecare val care se izbea de tarm,imi simteam gandurile usor nesigure..Voiam atunci sa opresc timpul,sa raman la ziua aceea,sa nu pun intrebari si sa nu primesc raspunsuri.Era inevitabil,caci..fiind deja pe-acelasi drum,cumva trebuia sa pasim impreuna.Am riscat!Au trecut minute,ore si zile contopindu-ne aromele de parfum,gustul buzelor si capruiul privirilor...Am dat culoare multor nopti de vara,in locurile ce le credeam a fi potrivite pentru a fi amandoi,cum am umbrit si zile al caror curs,astazi suntem consienti ca il puteam schimba.Am ras cu fiecare ocazie,am vorbit despre o groaza de lucruri,ne-am alintat si ne-am facut cunoscute multe din putinele noastre secrete.
Ne-am pierdut adesea unul in ochii celuilalt,ne-am zambit,ne-am tachinat,stiind de fiecare data cum sa ne impacam reciproc.Au fost momente cand am cazut amandoi pe ganduri,dar ne-am trezit imbratisati intr-un gand comun:placerea de a fi impreuna.Ne-am conturat unul pe celalalt,intr-un timp relativ scurt,fara prea multe promisiuni sau certitudini.Ne-am "urcat"povestea pe cateva dintre cele mai inalte locuri din Brasov,intr-o obscuritate ce altii nu au inteles-o si nu o vor face prea curand..Am fost naturali si am incercat cu fiecare ocazie,sa profitam de timpul dedicat unul celuilalt.Ne-am acordat timp si incredere,in ciuda micilor discutii carora le-am dat curs,caci in lipsa lor,poate,astazi,nu ajungeam unde suntem.
Chiar daca ma mai superi uneori,vreau sa stii ca esti un om deosebit in inima si in mintea mea,vreau sa iti multumesc ca imi accepti micile capricii,ca ma intelegi,ca ma alinti,ca ai grija de mine si ca dedici neconditionat timp noua.
Cand suntem impreuna,orele se scurg sub aburii trairilor noastre,si parca nimeni si nimic nu poate schimba asta.
Apreciez simplitatea ta si a noastra,apreciez timpul petrecut impreuna si locurile noastre,care,cu siguranta au si vor avea intodeauna de transmis ceva,prin simplul fapt ca le-am trecut "pragul"impreuna.
Cu fiecare zi care trece,cu fiecare atingere,fiecare sarut si fiecare alint,simt ca ne lasam amprenta asupra timpului care trece.
Cand te vad zambind,ma faci fericita,iar cand motivul zambetului tau sunt eu,nu-mi mai doresc nimic mai mult.Cand ma tii in brate,ma simt protejata,iar cand te joci cu mine si ne-alintam in dulcele nostru stil clasic,simt ca intelegi ceea ce imi doresc.
Ador sa-ti aud inima cum bate,intr-o liniste asurzitoare,cand tot ceea ce fac este sa-mi las capul pe pieptul tau,cum ador si trecerea genelor tale asupra obrazului si buzelor mele.
Imi pare rau pentru momentele in care ne-am suparat,dar stiu ca nu o faceam degeaba;doar faceam ceea ce simteam:imi pasa!
Voi continua sa iti transmit tot ceea ce cred ca e nevoie sa aflii,cum voi incerca si sa te invat lucruri ce poate altadata iti pareau imposibile.Impreuna,vreau sa cred ca totul este posibil!
Am sa inchei acum,caci pleoapele imi cad peste ochii ce incearca sa reciteasca tot ceea ce ti-am scris,in timp ce mintea mea incearca sa descifreze ce a vrut inima sa spuna.

P.S:"Its gonna be you and me
Its gonna be everything you've ever dreamed.."}{