luni, 10 februarie 2014

Old.

Nu stiu de unde, nu stiu cum
Dar m-a curpins un dor nebun
De ce eram eu si cu tine.

La repezeala rasfoiesc,
Poze de fericire,
Ale unor "parca"alte dati
Cand tu erai cu mine.

Astazi nimic nu e cum pare;
In urma ta fiind ceva,
O urma vaga,oarecare,
Ce-mi face cunoscuta lipsa ta.

N-am intrebat nimic si nu o fac,
Dar vreau sa stii ca nu mi-e bine;
Chiar daca nici o vorba n-a scapat
Nu-nseamna ca nu mi-ar fi dor de tine.

Nu stiu ce simti si poate,nici n-as vrea
S-aud din nou vorbe la repezeala,
Iluzii si pareri care candva,
Stateau lipite de urechea mea.

As vrea sa stiu de ce-ai lasat,
Un suflet sa vorbeasca,
Cand tu simteai determinat
C-are sa se sfarseasca?

Cat de usor ti-a fost sa pleci,
Si cat de greu iti vine,
Sa te intorci sau poate nu
La tot ce-am pentru tine?

N-am fost si nu voi fi perfect,
Dar lasa-ma ca mine,
Vei intelge poate in vreun fel,
De ce n-a fost ca tine.