miercuri, 8 ianuarie 2014

Patience.

Ai venit fara sa-mi oferi garantia ca vei si ramane.Initial am riscat inconstient,iar apoi constientul i-a luat locul.Mi-ai daruit sute de secunde,toate sub conturul a zeci de momente dragute din care sincer nu-mi doream sa pleci.Am dat impreuna sens timpului si l-am facut sa para altfel decat era.Am dat nastere la zeci de idei bizare in miezuri tarzii de noapte,am dat culoare multor dimineti printr-un simplu gest si am lasat sa ne surprinda multe nopti cunoscandu-ne.Ne-am facut sa intelegem cum functioneaza telepatia,de ce nu,ambitia si orgoliul sau chiar supararile de cele mai multe ori,nejustificate.
Ne-am oferit reciproc zambete,cuvinte dragute si sperante al caror curs nu l-am urmat niciodata pana la capat.Ne-am lasat purtati unul de altul si ne-am trezit cunoscatori ai micilor noastre obiceiuri.Ne-am jucat in zeci de feluri pana sa ajungem aici,dar totusi consider ca la un moment dat nu am avut suficient de multe cuvinte la dispozitie sa ne spunem tot ceea ce era de spus.
Uneori am spus cuvinte la nervi,alteori ne-am neglijat crezand ca asa e mai bine,uneori am fost tristi,iar alteori egoisti in a ne intelege unul pe celalalt.Uneori ne-am dus lipsa,alteori ne-am cautat...
Cateodata am fost sinceri intr-u totul,alteori ne-am ascuns micile slabiciuni sub umbrele unor aparente,sperand sa nu stricam nimic.
Cateodata am exagerat,cateodata am facut prea putine.Uneori am riscat,spunand lucruri ce pur si simplu le simteam,riscand sa ne intelegem altfel decat trebuia,dar totusi la final asumandu-ne asta.Ne-am contrazis fie din orgoliu fie pe buna dreptate si am negociat unul cu celalalt care sa renunte.Ne-am spus in multe feluri,brusc cum am simtit,asocieri facute de unii singuri,fara vreo explicatie ulterioara.
Au fost zile ce le-am petrecut aproape in intregime vorbindu-ne,iar altele cand nici unul nu ceda spre a-l cauta pe celalalt.Asteptarea nu era usoara si intrebarile nu uitau sa apara.
Ne consumam din toate prostiile si nu ne gandeam niciodata de facem tot ceea ce facem.Nu ne-am intrebat niciodata ce ne leaga sau cum am ajuns aici,intr-atat de normale erau lucrurile dintre noi.Nu puteam sa omitem a ne spune"noapte buna",caci "buna dimineata" nu coincidea nicodata pentru noi doi.[:)]
Ne tachinam reciproc cu lucruri ce stiam ca"ne supara",asteptand ulterior reactii prea bine cunoscute si impacari la fel de dragute.
Ne exprimam de multe ori prin melodii preferate,caci ele erau mult mai graitoare.
Am prins si momente mai delicate,ce ne testau dorinta de a le depasi sau nu si care,cel putin pentru mine chiar insemnau o incercare importanta.
Ne-am cunoscut in culmile extazului,dar si pe marginile subrede ale unor aparente prapastii si nu cred sa fie o simpla coincidenta.Ne-am cunoscut calitatile si ne-am acceptat defectele.
Ne-am prefacut ca nu ne pasa,cand totusi ne pasa,si am pretins a fi nepasator in fata unor lucruri carora defapt,in interior le acordam atentie.
Nu ne-am promis niciodata mai mult decat simteam ca putem indeplini,dar totusi a parut a fi suficient.
Nu ne-am gandit ca suntem contorizati de"secunde"care trec si pe care nu le vom mai putea intoarce daca vom renunta vreodata la ele,am trait totul spontan cand si cum am simtit,dominati de propriile noastre reguli.
Lasa-ne sansa de a spune tot ceea ce avem de spus,nu te grabi in a lua decizii si nu ma judeca dupa niste simple capricii.Invata sa intelegi ca asa te-am lasat sa ma cunosti de la inceput si sigur nu ma voi schimba,lucru pe care promit sa-l fac si eu.Nu ma lasa sa plec inainte sa intelegi cu adevarat cum e sa raman.

P.S:Nu lasa orgoliul sa vorbeasca in locul tau!

"Remember tonight as a beginning of always:a promise!"