marți, 28 ianuarie 2014

A fost un inceput de nebunie...


Am facut slalom printre usoarele temeri si am lasat sa aterizeze pe pista unui aproape miez de noapte, un fulg din iarna ce mi-a dat ocazia sa te cunosc.Nu era un fulg oarecare;avea in el prinsa poate prima sau poate ultima mea dorinta ce te privea direct.
A decolat intr-o liniste asurzitoare de pe aeroportul sufletului meu intr-o zi in care,sincer,nici nu-mi aduc aminte s-o fi simtit,a strabatut ani lumina intre granitele ochilor nostri,iar astazi am simtit-o avertizandu-ma ca va ateriza.
Am dat frau liber sinceritatii,cum obisnuiesc sa o fac de fel si am mascat totul intr-o umbra a unei simple intrebari,ce sincer imi doream sa fie si ultima.Nu s-a intamplat asa si am decis sa-mi asum orice se ascundea in spatele acelor 3 luni,alb sau negru.Nu-mi doream pentru prima oara ceva ,cum nu riscam pentru prima oara si am hotarat cu demnitate sa caut cheia drumului ce-l aveam de parcurs de acum inainte.Nu a durat mult,caci intorcand clepsidra timpului,imi simteam bataile inimii galopand spre un final.
As prefera sa nu-mi dau cu pararea despre ceea ce cred ca ai simtit sau nu in momentele acelea,care probabil nu au fost intocmai comode si as vrea doar sa cred ca in timpul ce l-am lasat sa se scurga ai luat cea mai buna decizie,pe care nu o ve regreta.
Cautand printre randurile ultimelor 3 luni,gasesc amprenta unei aparente nebunii ce ne-a legat.O nebunie care sincer,m-a costat,dar al carei pret l-am platit cu demnitate,caci atunci nu mai aveam nimic de pierdut.Ecoul cuvintelor tale usor nedefinite,nu facea decat sa-mi intareasca dorinta de a stii de ce ai continuat ceva ce indiferent ce mi-ai spune,stiai ca aluneca usor inspre altceva.Acum,nu-si mai au rost intrebarile cum nu-si mai au rost nici raspunsurile.Ne-am asumat prima si probabil ultima decizie,evitand orice tentativa de a lasa o cale catre un drum ce ne-ar putea duce candva inapoi.La mine,nu ar mai fi cazul caci poteca ce am lasat-o in urma,ramane martora unei sanse ce ai avut-o si ai considerat-o nepotrivita.Cat despre tine,esti singurul in masura de a-si asuma ceea ce isi doreste si ceea ce decide.
Daca m-ai intreba acum,n-as sti sa-ti spun daca am fost doi oameni potriviti,dar care s-au intalnit intr-un moment inoportun,sau pur si simplu nu eram de pus unul langa celalalt.
Ne-au legat 100 de zile cum obisnuiai sa spui,zile in care ai devenit o mica parte din mine,din timpul meu...Vreau sa cred ca nu m-am inselat deloc in ceea ce te priveste si vreau sa cred in continuare ca vei ramane omul care nu ma va dezamagi.
In lumina palida a veiozei de pe birou se reflecta toate momentele noastre dragute,de care poate candva ne va fi dor...Nimeni si nimic nu le va putea sterge caci s-au nascut din ceva,un ceva ce pur si simplu l-am vazut diferit.Vreau sa stii ca mi-am luat "steluta" inapoi,odata cu decizia de care ai parut foarte sigur,cum mai vreau sa stii ca ti-am lasat in seara asta tie wink-ul ce mi l-ai transmis,fiindca simteam ca nu va fi unul oarecare.
Te rog un singur lucru,sa lasi lucrurile sa curga de la sine,in ritmul lor si sa nu-mi porti de grija.Nimic nu se intampla fara motiv!
Stau intr-un colt de noapte si ma intreb ce as mai avea de spus,dar ma gandesc ca nimic,caci lucrurile s-ar complica si le prefer simple,cum le-am facut sa devina astazi.
Sa nu-mi judeci alegerea,nici intrebarile si nici raspunsurile,caci ele in toata esenta lor,au avut ceva din mine,un mine la care uneori..chiar credeam ca nu ai putea renunta atat de usor.M-am inselat!
Acum,chiar nu cred sa fi ramas ceva sa nu stiu si de care ar putea sa-mi mai para rau.
Mai tii minte cand ne erau inamici 2 banale zile in care nu vorbeam?Nu stiu cum sa vad propunerea ta de atunci,de a lasa luni mute sa ne puna la incercare..Crezi ca am ajuns sau vom ajunge vreodata sa dam de ele?
Daca asta se va intampla,daca timpul va reusi sa se interpuna intre noi fara vreo clipa in care sa incercam sa ne impunem,iti garantez ca am luat decizia cea mai buna.In schimb,daca asta nu se va intampla,cred ca merita sa-ti adresezi niste semne de intrebare...
"CAP OU PAS CAP?"

Ma voi retrage intr-un loc,la o usoara distanta de tine,dovedindu-ti astfel ca iti respect alegerea si ca nu voi incerca sa ma opun ei.In trecut,nu o sa ma mai intorc,caci stiu cum este,cum stiu de altfel si ca ceea ce hotarasc ramane hotarat.

M-am desprins ce-i drept,cu greu,de un ceva ce n-a fost oarecare,dar stiu ca tot ceea ce a depins de mine,am facut si ma declar multumita.
Vreau doar sa stii ca fiecare decizie de-a noastra,implica rationament si nebunie,risc si siguranta,curaj si demnitate,usoara infruntare a orgoliului si sinceritate.Doar ele sunt ingredientele celor mai bune decizii.



Cu fiecare stea pe care o vei vedea cazand,sa-ti aduci aminte ca si tu ai lasat una sa cada.
Deni.