duminică, 15 septembrie 2013

Dorinta sau necesitate?

Nu m-as opri niciodata din drumul care m-ar conduce la tine daca nu ai insista prin a ta incertitudine sa ma opresti mereu la jumatate.As lua-o de la capat,caci de data asta mi-ar fi mai usor,dar am obosit la auzul acelorasi framantaria care te controleaza si pe care nu vrei nicicum sa le infrunti.
Mi-as lipi obrazul de coltul zambetului tau si as face din asta punte catre reactiile si vibratiile tale.Mi-as lasa din nou capul pe pieptul tau,intr-o coborare de pe varfuri,ce candva o ameliorai cu un sarut pe frunte si as intelege ce poate vrei sau nu sa stiu.M-as mai lasa o data modelata de forma bratelor tale ce-mi ofereau siguranta si mi-as mai incredinta o data mana in mana ta,lucru mascat cu aceeasi simplitate si usoara teama ca prima data,pentru a stii daca o clipa ti-e de-ajuns sa-ti amintesti ceva.
Te-as mai lasa sa-ti treci degetele prin parul meu sa vad daca ne-ar mai surprinde o dimineata impreuna si te-as intreba in jurul orei 7 daca ai mai putea sa-mi scrii aceleasi simple lucruri,pe acelasi ecran vechi.
Mi-as mai lasa o data buzele sub protectia buzelor tale si te-as intreba printre respiratii cum obisnuiam,daca esti sigur ca vrei sa plec.
Si-atunci as incalca cateva reguli,dar fara vreo valoare in fata unei sanse irosite ce as putea-o sau nu salva.


Mai lasa-mi doar o clipa inaintea celei ce stiu ca te va duce si mai departe.