marți, 27 august 2013



"Toamna , al anului ultim , cel mai frumos suras."

William Cullen Bryant


Sfarsit de August.La fel de graitor ca in fiecare an.Are el ceva special,un ceva prea putin probabil trecator.Sfarsit de August.Bronz usor stins sub briza unui vant puternic,seri racoroase ce astupa fiecare urma de caldura.Amestec melancolic de mine si de tine,si doar rosul aprins al buzelor mele,ce pare ca s-a stins.Freamat lung al unor frunze ce doar vor sa cada in acordul celor mai sincere doruri ce nu vor sa apuna.Cuvinte ce vor a ramane nespuse,plecari ce se-aud venind graitor.Pasi lenti printr-un timp ce se scurge,in umbra a doi visatori.

Fundalul absent al zilei de ieri,ramane cu totu-n tacere,de teama a nu risipi un prim rasarit de soare imbibat in arome de toamna.
Stii tu..vine perioada aceea lunga,cand simti cum la orice pas exista tentatia aceea te a te pierde undeva,de a te lasa purtat de orice fir de amintire care-ti vine-n minte.
Ma simt de parca i-am cazut prima prada...Simt cum primul si ultimul fior imi trece pe la ureche,intr-un acord ce nu vreau sa-l aud pentru ultima data.Ajuta-ma sa prelungesc momentul asta!Prelungeste tacerea asta care ne domina,caci prin ea traiesc fara sa am de inteles ceva,dar mi-e bine caci,macar stiu ca existi in ea.
Mi-as infasura mainile in jurul tau,te-as saruta usor si as ramane un timp in bratele tale,pentru ca acolo,mi-e bine!Mi-e cel mai bine!Iar din tacerea aceea ce ne-ar domina eu as intelege totul!Ti-as asculta de-aproape bataile inimii,de care nu ma insel ca ar vibra in sincron cu ale mele.Si din nou as tacea..
Mi-as lasa toate gandurile la tine,ca sa poti intelege tot ceea ce eu simt si sa te las sa decizi macar o data pentru mine.Iar cand vei stii sa iei decizia cea mai buna,pot sa cred ca pentru prima oara m-ai inteles.

Oftat lung in acelasi timp absent al unei ultime dorinte ce nu s-a implinit!