marți, 6 august 2013

Clipa,ramai tu;eu nu am cum!

Rasaream in briza unei raze de la rasarit,si apuneam in bratele tale intr-o prea obisnuita lumina obscura,care,uneori se confunda cu dimineata.
Ne intalneam la granita acelorasi doi ochi caprui,intersectie eterna a sufletelor noastre.Cu dezmierdari usoare imbracam absentele respiratii greoaie a unor clipe ce incercam sa le renastem.Vibram in acordul noptilor absente,inmarmurite de pasiuni ce intarziau sa se stinga.
Ma lasam atinsa de fiecare raza de soare,impletita cu firele acelea de nisip ce parca inca le mai am pe buze.
Au fost alte nopti la mare,alte povesti,dar aceleasi buze sarate.Buzele tale pe buzele mele,topeau intr-un sarut ziua ce o incheiam asa cum numai noi doi stiam.
Cuvintele erau de prisos caci tacerea dintre noi a fost intotdeauna cea mai graitoare.
Aceleasi locuri,aceleasi dimineti isi spuneau cuvantul cand totul se derula in favoarea unor zile asa cum au trebuit sa fie.
Nisipul ce-l strangeam in pumn dimineata,se transforma seara intr-o clepsidra ce contoriza momente frumoase.Zeci de ganduri imi trepidau prin mintea ce cauta sa inteleaga ce nu mai era adevarat.Mi-am amintit involuntar aceleasi seri din alti ani,aceleasi amintiri,dar la intensitati diferite.
Tu in bratele mele,buzele tale pe fruntea mea,dar totusi,absenta esentei ce ne putea tine mereu impreuna.Un ceva ce facea candva totul.Il pierdusem demult..Caci pe-atunci n-am crezut sa-l mai cautam.
Aceleasi temeri ti se citeau,printre clipele acelea de fericire,aceleasi nelamuriri ce ma simteam neputincioasa sa ti le calmez.
Dar niciodata nu mi-ai spus cu-adevarat ce te framanta;mereu am subinteles totul din gesturile tale,caci ele mi-erau mai mult decat cunoscute.Uneori vroiam sa imi confirimi ceea ce aveam de inteles,dar nu se intampla,alteori vroiam sa stiu cand si ce a fost adevarat din tot ceea ce tu simteai.
Si din nou si din nou si dino nou,apar aici cu inca un fragment ce-si cauta locul printre celelalte cateva zeci ale noastre.Cat timp se intampla,ele isi vor gasi mereu un loc,caci fiecare moment impreuna,va ramane la fel de important ca cel din prima clipa cand am inteles cat de mult insemni pentru mine!

Noi ne recladeam daramandu-ne,

In timp ce trupurile ni se intalneau
La vibratia unui ultim promis acord de chitara.