duminică, 23 iunie 2013

Traind am inteles ca..

Totul trecea precum ultima adiere ce mi-a fluturat parul in ziua aceea anonima.
Ochii mi-au ramas inmarmuriti in paradisul acela absent incat n-am reusit sa ma dezmeticesc intr-u totul de la acea ultima ploaie ce mi-a cazut greu pe gene.
Acum,aici,aceelasi vant bate doar ca in directia in care nu am stiut niciodata sa privesc.
Am aflat ca rasaritul are mai multe de spus decat noi doi si ca apusul nu vine niciodata singur.
Infinitatea cerului mi-a parut candva marginita de granita ochilor tai,dar astazi am invatat sa vad dincolo de ea.Totul de dupa,pare putin bizar din prisma unor obisnuinte de care mi-e greu sa ma debarasez.
Am inteles ce inseamna cu adevarat o noapte,abia cand am incercat sa-i mai adaug ore,din teama de a se face dimineata inainte de vreme si am inteles ce inseamna dimineata abia atunci cand am trait-o de la prima ora a ei.
Am inteles ce inseamna speranta,in momentul in care aceasta era ultima mea salvare.
Am invatat ce inseamna cu adevarat iertarea,cand mi-a fost cel mai greu sa o cer si am inteles ce inseamna durerea cand am fost rugata sa nu uit.
Am inteles ce inseamna urcusul,cand am trait in adanc si am reusit sa ma ridic,am intels ce inseamna dorinta abia cand am luptat din greu sa-mi implinesc un vis.
Am inteles ce inseamna sa castigi,abia atunci cand altii mi-au luat-o inainte si i-am ajuns prin forte proprii,trecand prin aparente stari de neputinta si renuntare.
Am inteles cat inseamna un zambet,abia atunci cand l-am vazut pe fata cuiva care chiar depindea de el,am inteles ce inseamna o dezamagire,cand am privit prin niste ochi plini de lacrimi.
Am inteles ca toate lucrurile se invata,traindu-le!