marți, 11 iunie 2013

Da-mi o singura noapte!



"Doua pahare de vin rosu,sunt martore ca aseara a fost bine!"

O seara imbibata in aroma unui vin rosu,o pata pe covor si umbrele noastre ametite de atata iubire,in lumina palida a unei veioze.Cerul il vroiam a fi construit sub un vechi tavan ce a mai fost martor unor vechi si neuitate seri impreuna,iar din tumultosul abur al buzelor noastre radiau stelele cerului nostru comun.
Orele erau imprastiate intr-un timp ce nu-l puteam stapani,imbatate si ele de aroma aceea a eternitatii ce ne trecea pe la tample.
Uitam sa mai respir privindu-ti ochii,iar chipu-ti atintit asupra mea dadea semne de fericire si vechi nostalgii date uitarii.
Trupul meu in mainile tale,vibra de dorul ce l-am lasat sa se astearna intr-un timp ce l-am crezut necesar a fi intre noi.Si nu mai stiu cat a durat timpul acela,dar tot ce mi-amintesc este ca am deschis ochii si te-am vazut din nou pe buzele mele,tu, nesfarsit si interminabil amor al vietii mele.
Simteam fiorii trecandu-mi prin vene si ma intrebam adesea ce iubesc defapt,amprentele tale ce ma faceau sa uit de mine,sau cuvintele ce le-auzeam printre sarutari fara de sfarsit...
Bataile inimii tale,se onduiau in sincron cu fiecare apropiere de-a mea,iar eu o ascultam de fiecare data,vroind sa inteleg cu-adevarat scopul cu care bate intr-un asemenea ton.
In astfel de seri stiam sa-ti spun cel mai bine tot ceea ce simt,stiam sa-ti desenez pe spate cea mai frumoasa harta a iubirii noastre si tot atunci invatam ca tacerea dintre noi,este cel mai frumos sunet ce mi-a fost dat vreodata sa-l aud!