marți, 2 aprilie 2013

Trezeste-te!

Oare de cate ori trebuie sa-ti mai trec prin fata ca sa lamuresti toate neintelegerile cu tine insuti?Oare cu ce te    amagesti singur,zi de zi,ca sa lasi impresia asta de perfectiune pe care nici tu nu o crezi?In fata mea,este egal cu zero tot ceea ce tu incerci sa amplifici din nimic.Daca incerci sa-mi dai o lectie,renunta,caci asta nu se va intampla niciodata.Demnitatea din mine ma asigura ca ar fi inutil orice joc de-al tau de a-mi demonstra mie ceva.
Ai facut imprudenta de a-mi spune poate,si ceea ce n-a trebuit candva.Suficient ca acum,sa pot trage singura niste concluzii,care altfel, probabil, necesitau unele raspunsuri din partea ta.Nu te afunda intr-o inutilitate absurda,cu speranta ca vei schimba ce n-ai reusit in atata timp.Nu mai crede in povesti comparate sau in sfaturi ce incerci sa ti le dai singur sau le primesti de la prieteni.Cu mine e altfel...
Mi-ar fi la indemana sa apelez la orgoliu,dar nu o fac,din ambitia de a-ti demonstra ca pot si altfel.
Nu crede ca tot ceea ce mi-ai zis a ramas intact,pentru ca tu singur ti-ai distrus"paradisul"ce sperai candva ca l-ai creat.Ai jucat totul pe-o carte si vreau sa-ti spun ca,ai jucat prost.Cand sperai ca o sa imparti tu cartile,asa s-a intamplat,doar ca eu am spus"PAS".
Ma cunosti indeajuns de bine cred,sa intelegi ca ceea ce imi propun,imi este mereu.Ultimele cuvinte ce le-ai auzit din gura mea,considera-le ecou in toate greselile ce le vei face,pentru ca atunci,poate chiar eram in stare  de ce tie nu-ti venea sa crezi.
Acum,lasa-ma sa-ti spun,consider ca ti-ai cladit fortat "un ceva",cu gandul de a impleti fragmente din ceea ce cu adevarat iti doresti si nu-ti iese.Incercam mereu sa-ti readuc aminte ca ceea ce-a fost nu va mai putea fi niciodata la fel;diferenta o va face ori ceva mai bun,ori contrariul;decizia e acum a ta in a-ti da seama in ce tabara te incadrezi.
Asa cum vreau sa ma lipsesti pe mine de explicatii absurde, vreau sa te scutesti si pe tine in a-ti mai imagina ceva ce nu este defapt,ci doar,ai dorit sa fie.
Jocul acela iluzoriu de care te-am avertizat ca nu-l joci bine de la inceput,acum te-a costat;si inca mult...Probabil nici acum nu realizezi,iar eu nicidecum nu vreau sa te conving.
Concluzionand in stilu-mi,vreau doar sa intelegi ca"dublu"nu e cel mai potrivit cuvant asociat persoanei mele si cred ca esti destul de capabil sa intelegi,nu ma indoiesc!