joi, 4 aprilie 2013

Pansament!

Desprinde-te asa cum mi-ai cerut si mie sa fac,candva!Dar te rog,fa-o astfel incat sa fie pentru ultima data!
Incearca sa te detasezi de tot ceea ce am fost,sunt si voi fi.Ritmul asta sacadat nu-mi face bine.Da-mi un motiv in care mai crezi ca tot ceea ce faci mai are vreun rost.
Cand a fost cazul sa-ti fie dor nu ti-a fost,acum,cu atat mai putin.Cand a trebui sa vorbesti,ai evitat;acum de ce ai face asta?Ecouri de"eu"si"tine"rasuna infundat intr-un colt aparte al inimii mele,iar tu,vreau sa respecti decizia mea de a ramane acolo,departe.
Lucruri comune nu mai exista,sau cel putin eu nu le mai vad.Bine cred ca ne este amandurora,asa cum am decis,asa ca,cu ce scop am vrea sa ne tulburam unul pe celalalt din nou?
Cred ca am parcurs toate stadiile necesare,ca sa putem sa ne"luam ramas bun".Am apelat la zeci de pretexte sa ne mai vorbim,telefoane la miezul noptii,prieteni,sau mesaje aruncate la intamplare sau din"greseala".Am epuizat toate sursele acelea care ne mai puteau readuce cumva aproape si n-am reusit sa schimbam nimic prin ele.
Dependenta cronica ce ne-a mai legat,cred ca a disparut si ea cu timpul,acum ce pretext sa mai gasim?
Nu mai intram in tiparele cerute de mult timp,hai sa incercam sa renuntam!
Neuitatele placeri s-au scurs,gustul buzelor mele s-a stins pe buzele tale tot atunci,iar vorbele-mi frumoase au apus in umbra unor intamplari ce le-ai dat curs.De la tine mi-am luat totul si cred ca este reciproc.Adresele au ramas neschimbate doar ca noi,nu ne mai gasim drum inspre ele.Numerele de telefon si ele,au ramas intacte,dar acum trebuie sa vibreze doar la conversatii necesare.
Dorul a apus si el,odata cu imaginea mea in mintea-ti care ma cauta candva cu tot cu suflet.
Cand vei vrea sa stii ca sunt bine o poti face,dar atat.Nu mai vreau sa amplifici zadarnic ceva ce nu mai este.
Ce rost as mai avea acum in viata ta sau tu in a mea,cand impreuna am decis ca nu ne mai este bine?
Nu ma compara cu persoanele ce apar in viata ta,pentru ca iti va fi inutil.Nu incerca sa rememorezi prin ele trecutul nostru ca nu-ti va iesi o stii prea bine.Rezuma-te la a-ti crea un alt prezent,cu diferenta aceea ca eu,nu mai fac parte din el.
Accepta-ma asa cum am devenit si incearca sa ma vezi altfel decat erai obisnuit pana acum,iar eu voi face la fel.Fa abstractie de tot ceea ce ne-am propus si nu am ajuns sa indeplinim,desi nu cred ca s-a intamplat prea des.
Sunt sigura ca-ti va fi bine,cum de altfel cred si despre mine.
Semnat,
EA.