joi, 7 martie 2013

Involuntar!

Cand timpul isi va pune-amprenta,
Intr-un final pe caracterul tau
Va fi tarziu iti spun de-acuma
Dar de folos,o spun tot eu.

Cand toate-n minte se vor derula,
Ai sa incepi sa reconstitui filmu
Ce-ti parea strain candva,
Cu toata subtitrarea sa.

Se vor intoarce toate cum n-ai crede
Cum n-ai putut nicicand spera,
Iar toate vorbele-mi rostite,
In capul tau vor rasuna.

Va fi zadarnic sa incerci ceva,
In multitudinea de amintiri date uitarii,
Cand buzele iti vor rosti ceva
De filmul sacadat al intamplarii.

Vei realiza povara amagirii.
Iertare nu ti se va da
Decat chiar in masur-aceea
Pe care niciodata n-ai putut-o da.

Regretul unor vorbe grele
Ce n-au lipsit din gura ta,
Vor fi raspunsu-acela sincer
Neasteptat din partea mea.

Sa cauti sfaturi de la prieteni,
Aceia care tu-i credeai
Cu siguranta oameni de nadejde
Cand incercam sa-ti spun ceva.

Voi fi profund dezamagita
Sa stiu ca n-am cum te-ajuta.
Si vei simti cu siguranta,
Tot ce-am simtit si eu candva.

Cand linga mine alta inima va bate,
Probabil vei afla.
Si n-am decat o rugaminte,
"Imagineaza-ti ca erai ca el,candva.."

Cand poeziile-ti vor rasuna in minte,
Recisteste-le si,nu ofta
Mesajul lor atat de sincer
Cu siguranta va conta.

Sa nu uiti un singur lucru,
Candva cu siguranta m-ai ranit,
Iar vorbele acelea ale tale,
Chiar si sa vreau n-o sa le pot uita.

Te-asigur si ca vei ramane,
Etern in amintirea mea
Cu toate lucrurile tale bune
Si mai presus "iubirea mea".

Indelungate amintiri frumoase
Chiar si pe chipul meu vor aparea
In zilele acelea care
Nu banuiam sa fie-asa.

N-am sa ezit sa recunosc vreodata
Tot ce am spus candva,
Pentru ca vremurile-acelea
Nicicand nu se vor schimba.

Te voi pastra cu grija-n locu-acela
Pe care multi nu l-au aflat,
Pentru c-ai fost si vei ramane
Un pic din tot ce-am insemnat.

Sa nu fi trist nicicand,pentru nimic
Dar daca asta se va intampla,
Intoarce-ti capu catre mine
Voi fi aici si te voi astepta.

Sa ma pastrezi si tu cum mi-ai promis
Intr-un loc stiut numai de tine,
Si sa-mi vorbesti cand iti va fi mai greu
Promit s-ascult,cum n-o va face nimeni.