luni, 25 februarie 2013

Un pic din mine!

Simplitate si fragilitate!
Am fost parte din tine,am respirat intr-un acord perfect mult timp si am mers cu fruntea sus,tinandu-te strans de mana.Am cazut.Si nu doar o data.Dar m-am ridicat mereu si te-am prins din urma.
Ultima cazatura insa,a fost probabil si ultima.A durut!M-am ridicat si de data aceea,doar ca nu a fost o oarecare ridicare.A fost aceea care m-a propulsat aici unde sunt acum.Si pentru asta,iti multumesc!
Pe-atunci nu stiam cu ce se mananca viata si probabil nici acum nu stiu in totalitate,dar totusi indeajuns de mult cat sa aleg ce e mai bine!
Am cladit pe umerii anilor ce s-au scurs,experiente frumoase si inevitabile invataminte.Am invatat sa nu depind de persoana din dreapta mea,pentru ca probabil nici ea nu depinde de mine.
Am inteles ca dependenta e un "drog",dar sevrajul din urma ei,se risipeste in timp.
Daca mi-as lua viata de la capat,as face exact aceleasi greseli;si toate din dorinta de a deveni cine sunt si astazi.Am urmat pasii firesti ai dezvoltarii mele si nu consider ca am gresit cu ceva in asta.Am cunoscut si suisul dar si coborasul,am invatat sa gresesc,ca apoi sa-mi repar greseala;am invatat sa iert,ca apoi sa pot fi iertata,am invatat sa iubesc,asa cum credeam eu ca inseamna iubirea pana in acel moment,am fost dezamagita si la randul meu am dezamagit.In urma tumultosului val de clipe trecute,ma simt implinita pana la punctul in care sunt acum.
Mi-am cunoscut ambitiile si punctele slabe,mi-am cunoscut perseverenta si declinul si cred cu fermitate in ceva mai mult.
M-am lasat descoperita cu greu,dar niciodata in totalitate,tocmai din dorinta de a putea continuu sa mai arat o parte din mine.Am fost simpla si complicata,incapatanata si deschisa si am lasat mereu in jurul meu,o portita de iesire in fata oamenilor care am considerat ca o merita.
De multe ori am fost inteleasa gresit,dar am intervenit doar atunci cand am stiut ca am ce dovedi si mai ales cui.
M-am considerat mereu o persoana conservatoare,lucru cu care nu pot spune ca ma laud,pentru ca de multe ori am evitat sa schimb ceva in viata mea,analizand prea mult consecintele.
Nu obisnuiesc sa tresar la primul instinct,ci mereu stau si gandesc lucrurile in profunzime,iar de cele mai multe ori vad ca asa e cel mai bine si nu-mi pare rau.Drept dovada,nu am niciun regret in ceea ce priveste deciziile luate pana in prezent.Indiferent,ca ele au avut un final favorabil mie sau nu,au fost niste decizii bine asumate,facute pe propria-mi raspundere.Sfaturile prietenilor sunt mereu bine venite,dar ultimul raspuns cu siguranta este al meu!
Ambitia de a obtine ceva este unul din punctele mele forte,pentru ca mereu sunt gata sa duc la capat ceva ce mi-am propus prin orice mijloc,indiferent de cat timp imi va lua!Dedic mult timp oamenilor dragi si lucrurilor care imi plac si ma atasez enorm de repede de ceea ce pare ca-mi aduce fericirea.
Unoeri,dau intr-o incertitudine bizara,moment in care mi-e greu sa ma inteleg,dar cred ca si asta tine de felul meu de a fi.Ofer o a doua sansa mereu,punandu-ma in situatia de a avea eu vreodata nevoie de ea.Iau decizii ce pot fi imprevizibile din prisma altora,dar cu siguranta din prisma mea sunt si vor fi mereu bine gandite.
Nu ma impresioneaza orice,dar nu as sti sa spun ce anume.Imi place sa fac surprize marunte,personalizate,aparent insignifiante,dar care stiu ca pot bucura si care ma caracterizeaza in totalitate.
Prefer unicitatea in fiecare lucru ce-l traiesc si sunt de parere ca niciun moment nu se aseamana cu altul.Drept dovada,tin extrem de mult la intamplarile traite cu o persoana si lupt neconenit ca ele sa nu se repete cu o alta,in aceeasi maniera.
Oamenii care m-au impresionat placut si cei care au trecut prin viata mea cu un motiv intemeiat,cu siguranta vor si ramane,indiferent de circumstantele ulterioare.
Sunt perseverenta in decizii si optimista in ceea ce le priveste.
Iubesc marea,rasaritul si apusul si manile tale care ma tin in brate in acele momente,deoarece cu siguranta nu esti un om oarecare.Iubesc briza marii ce concureaza cu manile tale in parul meu si buzele sarate,lipite de ale mele intr-un sarut perfect pe plaja.
Iubesc florile,dar doar cele care vin urmate de un sentiment real si nu de dragul unei iertari sau obligatii.
Iubesc murmurul tau la urechea mea,iubesc sa ne-alintam intr-un stil propriu si iubesc sa vad cum in bratele mele vibrezi si-mi dai de inteles ca nu-ti lipseste nimic.
Apreciez sinceritatea si adevarul,fiind doua lucruri esentiale care odata incalcate,vor fi iremediabile.
Ma pierd in ochii omului ce-mi transmite ceea ce am nevoie,vibrez in bratele omului care ma cunoaste si stie ce-mi doresc,adorm la pieptul celui care ma protejeaza si ma iubeste la fel cum o fac si eu.
As mai avea multe de zis,dar cum am mentionat anterior,imi place ca toate sa vina treptat,la timpul lor,asemeni asteptarilor mele de la viata.
Iti multumesc daca ai reusit sa citesti asta mai mult decat pe o autodescriere si m-as simti "implinita"sa intelegi si esenta a ceea ce am rezumat aici!