vineri, 22 februarie 2013

!

Au fost 2 zile si nimic mai mult.Te-am regasit pe tine la fel de indragostit de mine.Erai exact acolo,unde te-am lasat.Erai la fel de atent cu mine si la fel de pregatit sa-mi arati ca nimic din ce mi-ai spus nu s-a schimbat.
M-am regasit totodata si pe mine,putin altfel decat ma stiai.Tresaream in bratele tale,cum pana atunci nu stiam sa o fac;priveam pierduti amandoi orasul,intr-o noapte friguroasa,la inaltime.Imi sopteai cuvinte frumoase si te ghemuiai in parfumul meu,tinandu-ma tare tare in brate,de teama sa nu ma pierzi din nou.Stiam ca cerem prea mult de la clipa aceea prea scurta,dar totusi ne-am facut curaj sa o traim la intensitatea necesara ramanerii ei in"istoria"noastra.
Gesturile ti-au ramas neschimbate iar nelipsitul trandafir rosu nu a intarziat nici el sa apara.Era perfect!Rosu si parca intact.Era oare in el impregnata sinceritatea si intensitatea trairilor tale?
Ne-am intalnit in acelasi loc,ne-am privit ca prima data si am simtit aceeasi emotie.
De ce mereu ai stiut sa-mi valorifici doar partile bune?De ce mereu ai stiut sa ma apreciezi extrem de mult si nu am vazut?De ce am ramas omul"perfect"pentru tine?
Intamplarea a facut ca de data asta,sa simt la fel.Ai ramas surprins,iar gropitele tale nu au intarziat sa emane un zambet sincer si plin de bucurie.Te-ai jucat in parul meu,cum obisnuiai s-o faci mereu,m-ai alintat stiind ca e ceva nelipsit mie,m-ai tachinat si m-ai suparat intentionat,de dragul cu care urma sa ma impaci.
Ne-am spus in 2 zile cat nu au incaput in luni,iar sinceritatea venita din ambele parti a fost punctul care a amplificat fiecare traire.
Ne-am plimbat pe cele mai intunecate alei,ne-am amuzat din micile divergente pe care obisnuiam sa le traim si mai demult,am trait simplitatea la cote sofisticate.
A fost frumos,scurt,dar cuprinzator.In urma a tot ceea ce s-a intamplat a ramas un rand interminabil de mesaje,iar in urma lor,o intrebare...
Raspunsul a intarziat sa apara,desi amandoi il stiam.Am amanat din teama de a strica fragilitatea a ceea ce recladisem,din teama de un nou inceput.
Promite-mi ca n-o sa uiti nimic si ca mereu iti vei aminti de punctul nostru comun,pe care il vom vedea de oriunde am fi,amandoi.Distanta va fi motiv sa iti lipsesc mai mult,dar "Carul Mic" si "Carul Mare"vor fi mereu in acelasi loc,gata sa-ti transmita in lipsa mea tot ceea ce ai nevoie sa-ti spun.

"Tot ceea ce se intampla,inseamna ca trebuie sa se intample!"