luni, 17 septembrie 2012

Intotdeauna exista un "dupa"!

De-ai realiza si tot n-ai spune:
"Candva,probabil c-am gresit."
Dar astazi demn si plin de urme
Ma-ntorc sa spun ca te-am iubit.

Va trece timpu inc-atat,
Cand poate o sa vezi,
Cat timp s-a scurs
                    mai mult tacut
In ochii-mi mari si verzi.

Orgoliu-ncepe sa se-arate,
Cum nu de multe ori s-a intamplat,
Dezamagirea loc isi face
Printre iubiri ce astazi,au secat.

Cand o sa-ti fie dor de mine,
Sa-ti amintesti de tot ce ti-am lasat,
De fiecare lucru ce-ti transmite
Un mic fior c-am existat.

Cand prietenii-ti vor pomeni de mine,
Purtandu-si zambete largi,
Sa stai s-asculti ce iti vor spune
Putand apoi sa vezi ce-am insemnat.

Ne-am iubit si-am stralucit
Sub steaua de rubin
Ramasa astazi amintirea,
Ce-n minte o mai tin.

Nu-ti voi ramane-indiferenta
Asta o stiu si eu si tu prea bine,
Pentru ca luni si luni de zile,
Am trait ce n-o sa stie nimeni.

Cand vei incepe altceva,
S-alegi ce e mai bine,
Sa nu te-astepti sa regasesti
Vreo vorba,ca la mine.

Sa n-ai regrete,nici pareri de rau
Tu ai decis cum ti-e mai bine
De-acum nu pot sa spun decat,
Ma retrag,ramai cu bine!