joi, 16 februarie 2012

Alter ego

 
Eram in stare sa renunt la egoul meu marunt si sa-mi cunosc sinele suprem.Am sperat la unicitate,la incredere dar m-am izbit de realitate de mult prea multe ori.Intr-un final a fost benefic!Nu-mi fac promisiuni tragice propriei persoane,las lucrurile sa se modeleze dupa realitate si odata cu ea si eu.Nu mai simt nici durere, nici fericire.Traiesc un sentiment neutru care ma inalta cand am nevoie si ma coboara de asemenea.Am daruit totul,si parca nu indeajuns,am respirat dragoste si parca nu era aer destul,am jucat un joc greu,pe care l-am pierdut.Dar nu a fost o oarecare pierzanie!A fost un castig interior,o promisiune fata de mine,pe care am respectat-o :am iubit un om cu tot sufletul meu,si pentru mine..asta a fost de-ajuns.Sunt un om implinit prim prisma maruntisilor ce ma inconjoara.Imi creeaza spatiul propice, perfect dezvoltarii mele.