duminică, 11 septembrie 2011

Fasii de iubire

Te-as sorbi intr-un murmur usor,acoperit de caldura buzelor tale fierbinti.Te-as culege dintr-o veche dar neuitata noapte impreuna,de sub un cearceaf alb,dintr-o discontinua stare febrila acoperita de un parfum imbietor.Mi te-as imagina ca prima data,intr-o puritate de neinteles,cu aceleasi atingeri fine si acelasi nelipsit miros care se imprima pe fiecare parte a trupului meu.Ti-as fura capruiul ochilor pentru totdeauna,sa stiu ca ii voi putea revedea oricand.Ti-as musca din varful buzei adevartul"Te iubesc!",sa-l pot auzi pentru totdeauna.Te-as strange in brate,si te-as alinta in aceeasi atmosfera a noastra,sa-mi adormi in brate si sa-mi imaginezi ca vei fi doar al meu.Privi scurte,dar de-o profunzime aparte,ma fac sa le simt lipsa,in dimineti reci,dupa nopti calde.Interminabile cuvinte si placeri spuse din priviri,atingeri de matase,si sufluri apasatoare.Ochi sticlind de placere,suflet apasat de batai ritmice,buze de-un rosu aprins,apar toate sub forma unor umbre fine si tandre,in bataia lunii...dupa o perdea.