duminică, 7 august 2011

The story goes on..(because of you)

Te-ai intors si m-ai gasit "TOT"acolo..Cand spun "tot" cuprind banca noastra,vechea adresa,locurile pe care le-am vazut impreuna.In fiecare gand ce-l aveai despre mine,puteai gasi cu usurinta imaginea mea in toate locurile noastre;nu am ezitat niciodata sa le revad...Imi aduc aminte “inceputurile continuarii povestii noastre”,ce a luat nastere demult,intr-un inceput de iarna si si-a gasit refugiu de o luna intr-un timid inceput de vara.A urmat o tacere asurzitoare si un nestapanit dor in doua inimi ce bateau la fel.Ne-am intalnit in nenumarate vise,dar realitatea spulbera orice fel de imaginatie.Mi-ai redat speranta intr-o noapte de iulie,cand am raspuns la telefonul ce nu mai sunase "a tine"de demult.Ti-am simtit suflul din glas si m-au trecut fiorii celor dintai intalniri.Au urmat nopti de inconfundabile aduceri aminte,convorbiri lungi si cuvinte mascate de mister.Ai sunat la poarta casei mele intr-o sambata plina de emotii..Ai venit ca de fiecare data cu nelipsitul trandafir rosu si inconfundabilul parfum ce m-a marcat de la prima noastra iesire,cu aceeasi ochi caprui ce ascundeau intelesuri nebanuite.Ne-am reapropiat treptat,cu o usoara retinere si emotie in multitudinea lucrurilor ce erau defapt de facut.Dupa cateva momente de nesiguranta intr-o perioada absenta,te-am revazut ca prima data.Am reintalnit farmecul ce m-a tinut captiva luni de-a randul..Am intrat pentru cateva ore in vechiul nostru joc caruia i-am dat impreuna reguli si totodata curs.Ne-am trezit uniti in vechiul dar neuitatul nostru sarut si nu mai stiam de nimic altceva..Eram doar noi 2 dupa atata timp,de asemenea in vechiul nostru loc ce ne gasea impreuna.Si-atunci…am rememorat in cateva minute,fiorii si placerea celor 6 luni petrecute impreuna pana atunci…povestea avea sa continue...
Drept urmare,intr-un timp aparent scurt, m-am trezit alaturi de tine trezit in locul unde soarele isi arunca timid razele "cu bronz",unde nisipul te mangaie fin pe fiecare parte a trupului,si unde buzele-ti sunt mai sarate ca nicaieri:la mare.Am inspirat impreuna aerul ce ti-l doresti in fiecare minut,am ascultat fosnetul insigurat al marii,si am petrecut mii de secunde in locul in care,in fiecare dimineata luna se intalneste cu soarele si ii face loc in infinitului cerului.Si-atunci urma sa inceapa totul:soarele rasarea timid din calmul marii,vantul adia usor prin parul cu care tu te jucai,iar digul ne veghea subtil:eram doi copii fericiti,uniti intr-un banal sarut,pe o plaja rece,langa Obelix.Nu-mi doream nimic mai mult!Iti simteam fiecare bataie a inimii,fiecare fior,si fiecare parte din tine era mai speciala,pentru ca eram impreuna.Imi amintesc cate cuvinte frumoase si-au facut loc atunci din buzele tale fierbinti,cate incomparabile imbratisari...Am petrecut momente de neuitat,prin cele mai diverse locuri si peste tot iti simteam privirea ce ma proteja la fiecare pas facut.Ne intelegeam din priviri....Am descoperit intelesul ascuns a doua cuvinte cum am stiut mai bine amandoi[prea multe de zis aici si prea putine de inteles din exterior] si am reusit:chiar te-am iubit,te iubesc si te voi iubi!